Savjeti za sastavljače pitanja / voditeljski tim

od Riba @, Tuesday 28 February 2012, 11:53 (pred 2093 dana)
Ispravio Riba, Monday 14 May 2012, 12:57

Pri organiziranju prvog kviza naučili smo par vrijednih lekcija pa ćemo podijeliti sa onima koji slijede što smo naučili. Nešto od ovoga će vam uštediti trud i olakšati organizaciju kviza. Dodatne ideje dobrodošle!

Najefikacije se pokazalo otvoriti online dokument na Google Documents za svaku kategoriju. Na taj način svi članovi ekipe mogu pristupiti dokumentima istovremeno neovisno o tome gdje se nalaze. Kad vam padne zgodno pitanje na pamet ubacite ga u jedan od dokumenata. Iako je predviđeno 5 pitanja, upišite ih koliko god ih se sjetite - dobro će doći za neki od budućih kvizova.

Kada se skupi dovoljno pitanja, nađete se svi zajedno i iz dostupnih pitanja odaberete 5 iz svake supine koje ćete koristiti na kvizu.

Nemojte zaboraviti izdvojiti tri dodatna pitanja u slučaju da dva ili više timova ima isti broj konačnih bodova! (što se umalo i dogodilo na prvom kvizu).

Što se tehničke izvedbe tiče, projektor nije obavezan ali omogućava slikovna pitanja ili zašto ne i video pitanja. Projektor ne morate vi osigurati.

Powerpoint je zgodan alat za pripremu pitanja ali možete koristiti što god vam je najlakše. Može se sve napraviti i bez računala, samo sa isprintanim pitanjima.

Kada su sva pitanja pripremljena, napravite obrazac za odgovore i odredite koliko svako pitanje/potpitanje nosi odgovora, i zatim prođite kroz sve da provjerite da se nije potkrala kakva greška.

Update 14.05.2012
Primili smo ispravnu primjedbu da bi trebalo pripaziti da pitanja u svakoj kategoriji nose sličan broj bodova.

Mislim da nije ništa zaboravljeno ali temu ćemo nadopunjavati kako bude potrebno.


Čitava tema:

 RSS obavjest o temi

powered by my little forum